hejelsa.blogg.se

Friluftsdag

Kategori: Allmänt

Då var man tillbaks inne på rummet efter en förmiddag i Kajevall(stavning?)! Ont i läppen har jag å, efter för många åk i pulkabacken. En som heter Kim hade en ring med som gick snabbt som blixten, så det hade jag och Tove riktigt kul med! Gav oss även på ett hopp med ringen som slutade med att jag landa på huvud och blev skapligt yr där i några minuter, men det gick över :)
Vi hade jättedåliga skor båda 2, så dagen sluta med att vi försökte torka skor, strumpor och fötter i solen, inga bra resultat dock.. Man kan vrida ur vattnet ut mina strumpor.. Ska nog ta upp dom till ett torkskåp efter jag duschat :P

Tog tyvärr inga bilder med en kompis gjorde det, får väl sno från fejjan och lägga ut några sen. Det är värt att se, det lovar jag! ;D

Kunde dock inte hålla mej för att ta lite töntiga webcambilder nu heller. Jag är ju trots allt en sån som inte kan låta bli att fula mig.



Kommentarer

  • emma säger:

    haha du är så fruktansvärt jävla söt men du skämms inte för att fula till dig, älskar det med dig haha<3

    2012-02-28 | 15:04:40
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: