hejelsa.blogg.se

Story of my life

Kategori: Allmänt

Nu ska ni få höra på en liten historia:

Jag och bror min begav oss ut till bilen, aningen sent, och körde till hallen. Jag gick upp för trappan, öppnade dörren och såg att det inte pågick nån fotbollsträning. Innebandymatch var det visst. Jag vände innan Petrus hann åka iväg och ringde min lagledare som inte hade tänkt på att skicka till mig. Can't blame him, är ju trots allt frånvarande hela veckorna.
Men fick dock reda på nått positivt! Dom ska börja skotta bort på konstgräsplan så troligtvis blir det att träna ute på söndag! Om det inte blir nå snöoväder i veckan förstås :p

Nu när man var taggad på att träna så vill man ju träna på nått annat vis.. Känns riskabelt att ge sig ut och springa på isiga vägar.. Så vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Försöka komma på lite dans kanske. Vore ju behövligt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: