hejelsa.blogg.se

I need more than a little fun

Kategori: Allmänt

Godmorgon på eftermiddan! 
Fast de va ju inte godmorgon heller, för jag har ju inte sovit.. Men jag har varit i skolan, det är en anna form av sömn, eller tvärtom. Dock så skulle man villa se skolan som sömn, eller iallafall sova istället för att gå till skolan. Men man är väl pliktlydig och går ändå :D 

Jag gjorde nått jag inte gjort förr på skolan iallafall. Jag, som har problem med att klara matte 1 vad på matte D lektionen idag. Det enda jag fatta var bokstäverna i alfabetet. Kändes konstigt att vara i ett rum med så högt IQ-medelsnitt. 

Guess what?.. Ikväll blir det både innebandy och volleyboll! Tänk att vi lyckas få vår vilja igenom utan att göra skogsarna besvikna ändå ;)


I like my cousins

Kommentarer

  • Katrin säger:

    vilka gullungar!

    2012-02-24 | 13:20:55

Kommentera inlägget här: