hejelsa.blogg.se

Jag har inget mer än mina tankar

Kategori: Allmänt

Min bakgrund ser olika ut på alla olika datorer jag är inne på.. Det ser säkert stört ut för dom flesta. Men den är lagomt stor för min bärbara iallafall. Det är väl ändå innehållet som räknas å ändå så :)

Blivit klent med bloggning idag tycker jag. Eller ja, det är ju igår nu.. Alltså blogga jag inte på hela dan. Kan ju säga att det syns på läsarsiffrorna iallafall :P



Nu kanske inte alla förstår sig på de här statestikdiagrammet. Men ni ser nog iallafall att de gick neråt branog mellan igår och i förrgår. Tar det som att det alltså är bäst att uppdatera iallafall nån gång om dagen :)

Har just kommit hem från en riktigt mysig filmkväll med mina mysispolare. Dom är så bra alltså! Även fast jag inte var så inne i filmen så hade jag en trevlig kväll ändå :) Och filmen verka bra. Minns dock inte vad den hette :P

Nu blire sängen snart, och förhoppningsvis bilkörning imören. Vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: