hejelsa.blogg.se

Motionsnissar!

Kategori: Träning

Vi var riktigt duktiga och gick hela vägen runt kyrksjön. Vi stannade inte vid ICA, gick in och köpte nått och vände som vi skulle kunna ha gjort ;) Känns bra att ha kommit ut och rört på benen lite. Behövs.

Nu på vår trevliga promenad har vi diskuterat allt ifrån sånna där livsviktiga grejer som olycklighet, mobbing osv. till att vi funderat över hur det skulle vara att ha ett 98cm stort rövhöl...
..Tove är en sån där människa som jag verkligen kan diskutera allt jag har i hjärnan med. Dom flest tycker bara jag är konstig när jag kommer med mina någorlunda udda frågor, åsikter och kommentarer. Men Tove är en av de sällsynt få som förstår mig på dessa fronter, och som man kan få upp en diskution med och inte bara ett skratt eller suckande. Vet ni vad jag tror att det beror på? Att hon är lika konstig själv! :D

Knäppte iallafall lite bilder på promenaden:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: