hejelsa.blogg.se

Sagan om kaffechocken..

Kategori: Allmänt

Dagen har varit något utöver det vanliga..
För det första så är det ju alla hjärtans dag. Mys. Hela förmiddan var jag glad å rolig å kände mej snygg, fick busvisslingar av IVarna och allt gick min väg. Ända fram till lunchen..

.. Det började med att vi fick alla hjärtans dag fika efter maten:

Så där satt vi då och mumsa på vårt fika, tills Klara Widmark i egen hög person börja häva tårta i mitt kaffe:
Då måsta ju jag såklart hämta nytt kaffe, och då råkar jag spilla lite grann på mitt vita linne. Så slänger Klara ur sej nån alldeles för rolig kommentar så jag prustar ut kaffe över hela bordet. Det här var efter typ allt var upptorkat:


Så sen va jag där. Bitter. Dagen som börja så bra med massa skratt, snygga killar och busvisslanden. Det var bara att dra sig till elevhemmet och byta mitt vita favoritlinne. Nu är det bara att hoppas på att fläcken går bort:
Tur att man fick gratis snällbollar i cafeterian. Annars hade jag blive ännu lessare.
Men nu är jag faktiskt glad igen :) Såfort Tove har duschat så ska jag, hon och Isabelle laga alla hjärtans dag-middag, och sen ikväll blir det alla hjärtans dag-mys på 4an. Gött. Blir la mer fika då ä tänker ja! Blir mycke tjockande idag, gött de årå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: