hejelsa.blogg.se

Back on track

Kategori: Allmänt


Avslutade helgen på allra bästa sätt. En skööön promenad i solskenet med mamma, pappa och moster Helena. Jag älskar att va ute bara det är sol. Spelar ingen roll hur kallt de är. Lyckan att vara i solen vinner över motvilligheten att vara ute i kylan.
Egentligen så skulle jag ju träna efter kidz-mötet, men jag glömde grejerna hemma så det blev inget x) Med tanke på min förskylning så va de nog det bästa ändå. Men inte med tanke på mitt otränade jag. Men blev ju en promenad iallafall, lite motion iallafall. 

Nu sitter jag här i mitt ensamma rum och funderar starkt på om jag ska ta och värma lite mat. Är hungrig som en varg så det är nog bäst att äta lite. Och Adina, har du inte ätit minst 2 gånger idag så är det dax nu! (känner att jag måste ta hand om henne lite, hon har en tendens att glömma bort att äta. Jag fattar inte hur hon lyckas, mat är ju praktiskt taget livet).

Jag har träningsvärk i nacken. Headbanga för mycke igår, men de va de värt!_________

Kommentarer

  • emma säger:

    Svar: Tack snuttis, jag vet och du är en sån fin människa! glöm aldrig det.

    Just nu mår jag inte bra och stannar därför hemma men jag ska försöka komma tillbaka så snart jag kan så vi kan ha våran film kväll du , jag och cissi<3

    2012-02-12 | 19:52:04
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: