hejelsa.blogg.se

Tränings-dilemma

Kategori: Träning

Tror ni de blev nå volleyboll idag? Näe. Blir så arg på dom där tjuriga skogsarna som inte låter en gö nå annat en endaste gång av 1000. Vi spelar innebandy 2 ggr i veckan varje vecka.. Vad är det som är problemet med att göra nått annat en endaste liten gång? Aja, dom tycker väl bara de är kul å va dryg. Då får dom väl va de då. 

Måste verkligen sova nu, ska upp riktigt tidigt imorrn! Jag ska nämnligen följa med Tove på Zumba klockan 8. Känns som att det kan vara en riktigt bra start på dagen. Hoppas på att lyckas göra det till en standard på torsdagsmornar. 

Känns som att jag skulle kunna lyckas med det här att träna en del ändå. Om jag liksom kör Zumba på torsdagsmornar. Idrotten räknas kanske inte, men en timme gympa har man ju på fredagar. Innebandy lördagsmornar. Fotbollsträning söndagar. Och sen dom kommande veckorna kommer jag ju ha fullt upp att komma på/öva på danser till musikalen. Och när det blir varmare och isen på vägen börjar torka upp har vi tänkt att göra lite speciella springturer, för att få det roligare. Kanske kan bli nått av de här ändå.. Det finns 2 saker som skulle gö allt så mycket bättre.
  1. Att jag skulle kunna va med på resten av fotbollsträningarna i veckan. Men man kan ju inte åka till Edsbyn mitt i veckan precis..
  2. Att det skulle finnas en simhall i Ljusdal! Då hade jag simmat as-ofta. Älskar att simma.
Plus att jag inte skulle tacka nej till att kunna följa med mamma på hennes vattengympa heller.

Det är mycke man vill här i livet! Men man får väl nöja sig med det man har :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: