hejelsa.blogg.se

Tillbaks till Ljusdal!

Kategori: Allmänt

Än sitter jag faktiskt hemma. Ska ta kvart i 7 bussen och sena tåget. Kommer blåsa iväg och dö på vägen upp. Men det är väl sånt man får leva med när man promt ska flytta iväg. Och inte nog med det så blir jag ensam ikväll också. Cissi klarar inte av att komma ändå den stackars själen. Och Tove kommer imorgonbitti. Fast det är nog ganska bra ändå. Då kommer jag kanske i säng i tid, sov kanske 4 timmar inatt så de lär behövas :)

Men dom där 4 timmarna var det värt! Anglingsförmiddagen var underbar. Kommer lite bilder från det sen :)
Och alldeles nyss åkte våra gäster hem. Firade farmors 70årsdag, så farmor och farfar, faster med familj, och farmors syster och hennes man kom och åt mat å tårta och hade det jättetrevligt här hemma :) 

Nu ska jag packa ihop.
Jag vill ha sommar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: