hejelsa.blogg.se

This is in my head today!

Kategori: Tankar och åsikter

En känsla jag verkligen inte gillar är känslan man får när man går och lägger sig i sängen och har det jätteskönt och är jätteredo för att sova.. och sen märker man att taklampan är på, och man måste kliva upp och släcka den. Den äckliga känslan hade jag inatt, och jag är fortfarande arg över det. 

Appropå lampor så kom jag och tänka på en sak.. 
  • Man kan inte släcka en lampa som redan är släkt.
Och när jag kom å tänka på de, så kom jag å tänka på massa saker som helt enkelt inte funkar..
  • Man kan inte klippa av ekvatorn
  • Man kan inte fånga luften
  • Man kan inte hoppa innan man lärt sig
  • Man kan inte äta utan mun
  • Man kan inte matas utan matare
  • Man kan inte tugga sönder nåt som är hårdare än tänderna
.. Det är en del av vad jag kom på. Finns mycket annat med om man tänker efter! 
(We can see this as a proof that i'm a no-lifer with my head a liiiittle too high in the air)

Känns som att min hjärna kommer spåra den här dan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: