hejelsa.blogg.se

There's always someone out there who'll be there for you

Kategori: Allmänt

Torsdag eftermiddag. Och här sitter jag och borde fixa mat.
Jag är jättehungrig, maten idag var äckliga så jag åt typ en halv tallrik sallad och gurka istället. Det håller man sig inte så länge på, så snart ska jag gå och värma på lite gómat :)

För att vara torsdag har det varit ganska chill ändå. Jag och Johan hann spela in ganska mycket på musikproduktionen. Jag fatta noll på samhällen så de blev inte så mycke av det. Jag var asgrym på matten så Lars blev stolt, fick t.o.m ge han en autograf! På naturen hade vi redovisningar, och engelskalektionerna är aldrig jobbiga. Så en helt godkänd skoldag tycker jag :)

Äntligen fredag imorrn! Känns som att den här veckan gått assegt. Säkert för att jag inte har min Cecilia här, jag saknar henne jättemycket.. <3 Men nästa vecka hoppas vi på förbättringar på den fronten! Och kanske andra fronter med :)

Nä nu ska jag höra med Tove om vi ska ta å käka lite granna! OCH jag och Cissi har beställt kokosbollar av fransmännen i klassen, mmmmmmmm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: