hejelsa.blogg.se

That's what i love about your love

Kategori: Allmänt

Sitter här i min ensamhet. Har just krypigt ner i zipperallen, världens mysigaste mössa och världens mysigaste tofflor, fixat lite mumsigt kvällsfika (mest för att göra slut på mjölken), satt på mysmusik och släckt ner hela rimmet så det bara är datorn som lyser upp.
Superhärligt avslut på en superhärlig kväll!

Meningen var att vi skulle fira att Carro fyllt år, så vi va ett gäng som drog till ica. Dom andra köpte glass medans jag och Tove lever vårt nyttiga liv och köpte morötter, hade dip kvar sen igår också så. Sen bestog kvällen mest av brottning (kan faktiskt få upp en video från de sen;)), massa olika tok på vår brottningsmatta. Det är alltid toket som gör kvällen. Tokar man så har man alltid roligt! Och tokig kan jag glatt säga att jag är :)

Nä nu ska jag borsta tänderna och förflytta mig till sängen. Tänka lite matte inför provet imorrn! Tror det kommer gå bra faktiskt, jag har faktiskt lyckats fatta hur man verkligen gör på det här kapitlet, det är inte vanligt.

Random tokbild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: