hejelsa.blogg.se

Pure awesomness!

Kategori: Allmänt

Just nu mår jag böst av att ha det kolsvart. För jag har ont i huvudet. Kolsvart i rummet och varm mössa på huvet, känns bäst så. Bytte just till mina allra skönaste byxor också, dvs underställsbyxor. 
Ska snart ta steget och gå till ICA och veckohandla lite. Känns som att jag borde köpa massa uppfriskande grejer. Känner mig så nerfriskad man kan va, usch. Jag vill va glad. Jag brukar va glad. Jag tycker om att va glad. Men det är inte så lätt å va glad när man är så här yr.. det är svårt.
Nått som gör mig lite, eller ganska mycket gladare är att jag skypar med en massa vackra vänner just nu! :D Skype är en gåva till mänskligheten. Är ju nästan som att vara med dom på riktigt när alla pratar med varann samtidigt :)

Den här bilden gjorde min dag alltså! Fy vad fruktansvärt fint, dom finns verkligen på riktigt:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: