hejelsa.blogg.se

Ny header!

Kategori: Allmänt

Slängde ihop en lite barnsligare och roligare header en snabbis. I like it. Jag tycker den är söt, spela roll vad du tycker, hehe :) Bakrunden kommer jag nog kanske ändra sen nå tag också, tycker inte den är så passande till headern just nu. 

Snart ska jag ta mig i kragen å lyfta på arslet och köpa maaat. Måste ju köpa mat innan jag ska äta.. annars går det ju inte ihop riktigt.. :P På den här tiden som har gått sen de senaste inlägget har jag mognat på mig lite, och nu känns det ganska okej att gå och handla själv ändå.. Bara jag får gå på toa innan :)
Nånting som skulle göra det ännu mer okej att gå och handla är att, jag vet att jag jag tjatar, men att gå hem med matkassarna till en lägenhet!

But well, man kan väl inte få allt.. Jag får helt enkelt gå dit, komma tillbaks och njuta av mina nya söta header, och min mat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: