hejelsa.blogg.se

Man vet att man är desperat efter lägenhet...

Kategori: Allmänt

Man vet att man är desperat efter lägenhet när man exalterat kollar på damsugare, fina toalettlock och diverse köksapparater när man går runt i kupolen. Gardiner, köksinredning, tavlor, klockor, påslakan, kuddar och massa annan inredning är t.o.m ännu intressant. JAG VILL BARA HA EN LÄGENHET ALLTSÅ! Om vi ändå skulle fått den som vi hade på g.. Då hade vi troligtvis börjat flytta in runt dn här tiden. Då skulle livet va perfekt. Appropå perfekt så har jag haft en perfekt dag idag :-) jag, mamma, pappa och Agnes åkte till kupolen för å hoppa loss lite. Och det kan man säga att vi gjort! Är jättenöjd med alla mina köp, fyndat mycket. Bara en sak av de ja köpte som inte va på rea :-) sånt är alltid så skönt! Jag älskar reor. De enda negativa är att min storlek nästan alltid är urplockat. Som t.ex på typ världens snyggaste byxor idag. Bilder på mina fynd kommer när jag kommit till Ljusdal igen :-) Nu tar vi kisspause!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: