hejelsa.blogg.se

Make an effort

Kategori: Allmänt

Det blir första natten jag sover ensam den här veckan inatt. Cissi och Tove har ju crascha här 2 nätter i rad nu, men inatt så är Tove tillbaka i hennes rum en trappa upp, och vi har just bärt tillbaka Cissis säng, så nu är jag forever alone igen :P 
Dock inte länge till! För på torsdag kommer nämnligen min egen lilla Julius hit och sover här! Hon ska på skoterkurs, och efter det så kommer hon hit och tar hand om mig och min hjärnskakning. Hon är ju trots allt 20% utbildad undersköterska :) Blir bra det :)

Appropå huvudet så har jag fortfarande väldigt ont. Det går i vågor. Har ont ett tag, sen är jag yr ett tag, sen ont igen osv osv. Också är jag allmänt borta hela tiden. Känns som att hjärnan befinner sig i en annan dimension.
När jag är yr vanligtvis (för blodtrycket) så brukar jag beskriva det som att det känns som att hjärnan befinner sig några meter bortifrån huvet, eller i en annan värld. Men nu är det verkligen i en annan dimension alltså.. haha. Men det lär väl fixa sig med dagarna. Tror faktiskt inte att det kommer bli värre, så farligt var det nog inte ändå. Jag brukar ha tur med att klara mig bra från sånt där. Man är väl viking.

Men även vikingar sover ju, så godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: