hejelsa.blogg.se

Look in my eyes, what do you see?

Kategori: Allmänt

Drygt att det bara blev en bild i förr inlägget. Jag som skicka 5! Jag litar inte mms-inlägg. Sånna var det bättre med på devote. Men jag orkar inte fixa med att ladda över bilder till datorn nu heller. Får ta de en annan dag. Så nån dag kommer det säkert bilder från anglingen och 70års-kalaset. Man kan ju iallafall hoppas :)

Hade tänkt att jag skulle lägga mig i tid nura! Tycker jag lyckats ganska bra, har lagt mig i sängen, tänkte bara kolla på nån serie innan jag släcker :) Är faktiskt inte så trött ändå, mest slut i huvet. Ont i huvet har jag. Förskylningstjaffs. Och blodtryckstjafst också känner jag. Man känner faktiskt skillnad på när man är" blodtrycksyr" och "sjukyr", knepigt :)

Det syns asmycke på statistiken att jag inte har länkat nå inlägg på facebook idag, haha. Funderar på om jag ska sluta med det överhuvudtaget. Känns nästan lite uppmärksamhetsberoende på nå vis.. länkar jag inte så får vi väl hoppas på att dom som vill läsa kommer ihåg att gå in på bloggen min ändå. Men dom allra viktigaste och intressantaste inläggen kommer jag självklart länka ändå! :)

Men nu ska jag gö nå annat än att länka, nu ska jag kolla på nå trevligt och sen sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: