hejelsa.blogg.se

Lite småarg och lite glad å! Sådär :)

Kategori: Allmänt

Tjena brudar! Å jakob.. Närå, hej killar :)

Zumban imorse funka ju bra de. Kom igång lite sådär och var faktiskt piggare på dagen. Dock förstår jag mej inte på mej själv. Jag tyckte inte att zumban var nå jobbigt alls. Blev inte anfådd på en fläck. Men ändå svettas jag som en gris. Ett riktigt svin faktiskt :P

Skolan flöt på den också. Förutom att jag är fruktansvärt arg över matteprovet. Som jag tyckte gick så sjukt bra! Enligt lärarn och facit gick det inte bra alls.. Nu tänker jag inte säga nå mer än de. Då får jag psyk. Men vad ska jag egentligen göra för att klara proven?! Jag gör precis som jag gör när jag jobbar i boken, och blir det rätt, men sen är det tydligen fel på proven. Shitstuff.

Just nu längtas jag tills imorgon. Först till gympan, har volleyboll! :D Men mest till kvällen. Först komma hem, sen öva musikaldanser, sen ska vi kötta film och massa massa godis! Har bestämt mig för att köpa värsta köttar-godis-påsen, typ 1kg minst, och äta tills ja spyyyyyr, nästan. Låter jättebra enligt mig :) (märks att jag verkligen satsar på det här med att komma i form va? ;))

Men först och främst längtas jag till att gå och lägga mig. Vi tar de om ett tag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: