hejelsa.blogg.se

Jag vill köra bil!

Kategori: Allmänt

Jag vill övningsköraaa!! Tänkte gö det ikväll men det är ju så sjukt kallt och mörkt så de blir väl inge tänker jag.. 

Mitt huvud är fortfarande borta i en annan värld. Hoppas det blir bättre tills imorrn, för då drar vi till Borlänge och går lös på kupolen! Åh vad jag har längtat efter en riktig shoppingdag.
Det enda negativa är ju att man läre kliva upp så tidigt, men jag har bestämt mig för att sova bort hela söndan sen. Tänkte ju träna fotboll, men träningen är flyttad till kvällen så då kan ju inte jag va med. Och eftersom att jag inte är den som sover mycket om nätterna så passar de ju bra att sova tills mamma inte tillåter nå mer :)


Jag är ju hemma nu också! Hemma med tjockdatan, tjockdatan med gammelbilder! 
Klassfotot i 9an har vi här! Tyvärr inzoomat så stackrarna på kanterna inte syns, but still. Ni ser ju iallafall hur fina vi var :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: