hejelsa.blogg.se

Jag är så praktisk!

Kategori: Tankar och åsikter

Jag är faktiskt det! Och jag tror att praktisk är rätt ord för det jag menar, men är inte säker.. Ni fattar ju att jag har ett exempel, eller vad man ska säga, på det här. Och det kommer här:

Såhär är det, jag har 2 handukar inne på toan. 1 vanlig som jag torkar händerna på och så. Och en sån där liten liten gästhanduk som jag torkar ansiktet med när ja tvättat bort sminket. Och nu är det dax att byta dessa handdukar. Och det är här min praktisitet insätter! Den stora handuken blir golvhanduk (det blir en sjö över nästan hela badsumsgolvet när man duschar) och den lilla handuken blev svetthanduk, nu när jag håller på och kommer på dans till musikalen. Svettas gör man. 

Men iallafall. Visst är jag väl smaaart? Mamma? Återanvändning till högsta grad! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: