hejelsa.blogg.se

It's strong and it's taking me over

Kategori: Allmänt

  1. De senaste 3 dagarna har det alltid blivit fel lösen när jag loggar in på blogg.se.
  2. Jag tror jag har blivit beroende av morötter.
  3. När jag borstade tänderna nyss så fastnade jag på nått mirakulöst konstigt vis i tandställningen med baksidan av tandborsten.
  4. Jag längtas tills duschen imorgonbitti. Kommer va svårt att ta sig upp, men jag ska gö de på ett kick!
  5. Jag kommer inte ha nån strandkropp i sommar, jag kommer va fetish ;D
  6. När jag har man och hus så ska jag gå ut på kvällen med en mysig kofta över min pyjamas.
.. Ja, nu kan jag nog ta å sova. Plugga lite glosor bara, sen så!


"Jag är så mycket bättre i fantasin
fast jag vet den får man inte leva i"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: