hejelsa.blogg.se

It's hard to be without you

Kategori: Videos

Blev klent idag tyvärr. Men det hänger vi inte upp oss på, vi skriver istället!

Vi har prov imorrn, som jag glömt plugga till.. men det lär väl gå bra ändå, har ganska bra komm på skalor och intervaller och sånt, bättre koll än jag tror skulle jag gissa på. Men inte nog med det så råka jag just paper-cutta mig på näsan, hoppas de inte syns imorrn. 

Typ direkt efter skolan idag däcka jag och Tove i min säng i sisådär 2 timmar. Så hård är skolan vettni! Iallafall när man kliver upp extra tidigt för att ha ett pass Zumba också (som idag var afrodans). Är dock bara en halvtimme, men det räcker gott och väl för att få en bra start på dagen, och lite motion som defenitivt behövs. Imorrn tänker jag nog skaffa mig lite mer motion. Tänkte dra till simhallen mot kvällningen och avnjuta nån timme i vattnet. Eller, så länge jag orkar iallafall. Men satsar väl på iallafall 1000 meter :)

Vi hörs imorgon, lovar att uppdatera bättre resten av jordens dagar. Lite kul å se hur några besökare man får när man inte skriver nått också, statistiken går som ett stup rakt neråt ska ni veta. Haha :p

En fin liten video på mej och Cecilia sitter verkligen inte fel just nu!


Jag saknar dig så exremt mycket min älskade vän <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: