hejelsa.blogg.se

It may look cool but it burns

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
Fick en jättetrevlig kväll igår. Jag höll mej innanför elevhemmets gränser som jag hade bestämt. Men inte hindrar det en från att va med sina polare! Tog hit Tove, Emma, Rasmus och Elis och hade lite filmkväll sådär, jättetrevligt.
Såg filmen "Horrible Bosses". Var enligt mig en mestadels hel-psykad film. Men det är väl så komedier brukar vara. Den var faktiskt rolig också, klart godkänd film, fast långt ifrån en "riktigt bra film".
File:Horrible Bosses.jpg
Idag är det onsdag, vilket betyder chilldag. Skönt, behövs.
Gjorde samhälleprov igår. Det gick jättebra, nu måste jag väl för en gångs skulle få med än E-!! Annars blir jag arg. Det har ju gått bra dom andra gångerna med, och vi såg ju hur de gick. Men nu kan han bara inte ge mig samma dåliga betyg. Minst D tycker jag lätt att de är värt.
Fick reda på att jag klarade A på engelskaprovet. Nöjd! 4poäng från full pott är jag nöjd med. Även fast jag vet att jag skulle kunnat spika. (Ja, jag vet att jag skryter. Men jag tycker det är helt okej när engelska är det enda jag är riktigt bra på av alla jordens teori-ämnen. Tycker jag ska få ta ut min stolthet lite här på min blogg)

Nääämen ni.. frukost kanske?

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vad duktig du är! :) <3

    2012-02-01 | 10:22:08
  • elsa säger:

    SV: Jossan

    Tackar min snygging :D <3

    2012-02-01 | 13:30:37
    Bloggadress: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här: