hejelsa.blogg.se

I just wanna be where you are

Kategori: Allmänt

Avrundar denna dag med en stort glas vatten och massa gott naturgodis. Det är nånting annat jag verkligen fått upp ögonen för. Morötter och naturgodis är mina nya vänner :) Dock har ju morötter alltid varit en hit, men speciellt nu.
Sitter iallafall här i mörkret med vattnet, godiset, lagomt hög musik och spelar onlinespel. Perfekt avslutning på denna dag, som har varit en stor fröjd för Elsa! Hela dagen har varit awesome :)

Skoldagen var awesome - Slutade ju dirr efter matteprovet. T.O.M matteprovet räknas som awesome! För att det gick så sjukt bra! 

Hemresan var awesome - Tog 12.10 tåget, och spenderade väntetiden mellan tåget och bussen på Hälsingegymnasiet med Addiz_95. Hade sällskap på bussen av både Adina, Elias och Filip. Kom hem vid halv 3.

Eftermiddag/kvällsbörjan var awesome - Började på att sy in mina jeans jag köpte förra helgen. Ena benet är klart och helt perfekt! Ska fixa de andra imorgon. Också åt vi tacos! Och mina familjemedlemmar är allmänt mysiga.

Kvällen var awesome - Var och övade till musikalen. Nu har vi börjat öva in danserna! Det kommer bli så sjukt bra när allt är färdigt!! :D

Sluttampen av dagen kommer bli awesome - Jag tänker bara sitta här och mysa med min dator i pyjamas heeela kvällen lång, ända tills jag lägger mig. Perfekt.


Ja ni kan ju inte ha missat att jag har haft en bra dag iallafall. Hoppas morgondagen också blir en hit! Ska väl först och främst sy klart brallerna. Sen om jag hinner ska jag tvinga ut pappa på lite bilkörning. Halv 5 drar jag sen iväg till Gävle med en buss full med fölk för å ha Praise Explotion där. Lööövar att det kommer bli awesom de med! 

Njut av dessa random-bilder från sommaren 2006 medans jag fortsätter spela spel och käka göööötta :)


Äckligt charmig 11-åring

Men tjenare bikinibruden. Nu trycker ja på publicera :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: