hejelsa.blogg.se

Hey, what's going on?

Kategori: Allmänt

Det finns nog knappt nån på denna jord som förstår lyckan jag kände idag när jag kom ut efter skolan och vattnet nära på rann ner från taken. Hoppas verkligen att det inte blir kallt igen, och att våren kommer nu! :D

Även fast det är mördartisdag så har det inte varit så hemskt idag. Jag hade bestämt mig för att cykla hela naturkunskapslektionen.. Vi har en träningscykel i klassrummet och jag såg det som en utmaning. Dock sprack mig idé när vi skulle kolla i mikroskåp, inte så lämpligt att cykla samtidigt kanske? 
Men jag gjorde nå ascoolt! Prova knäppa kort i mikroskåpet, så här har ni lite tjursperma:



Mysigt va?! :D

Har ju börjat med pianolektioner också. Tyckte att jag lika gärna kan köra på lite sånna när jag ändå pluggar, orkar inte bli bra på piano sen, lika bra å satsa på det nu :) Gick bra idag, han tyckte jag var duktig och musikalisk. Köttigt. Så nu är jag glad :)

Nu börja det spruta skrivinsperation ur mig. Fick helt plötsligt jättemycket att skriva om. Men jag ver hur tråkigt det är att läsa milslånga inlägg, så jag får väl göra fler senare istället, så tar vi det då! :D 
Och det här med facebook.. tänker länka typ 1 gång om dagen. Känns lagomt. Och om man skriver typ 2-3 inlägg om dagen, så är det väl kanske 1 av dom som är någorlunda intressant också.. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: