hejelsa.blogg.se

HalkBANAN inte banan

Kategori: Allmänt

Har just varit ut på en runda runt ljusdal med Tove. Köpte med oss lite gräddfil och naturgodis på hemvägen. Så ikväll blir det mys med kortspel, BB, naturgodis, morötter och dip! Låter fin fint :)

Igår klagade jag ju på att jag hade så ont i huvet.. Men när jag skulle gå till ICA så släppte det i princip så fort jag kom utanför dörren. "Åh vad bra" tänkte jag då. Men sen kom det tillbaka så fort jag kom in igen. Och jag är inte precis smärtfri idag heller. Så jag har iallafall kommit på orsaken. Jag tål inte elevhemmets luft. Du tomma lilla 3a som finns nånstans där ute i Ljusdal. I WANT YOU!

Då var det sagt. Kan ju också säga att jag och Klara var helt crazy hela dan idag. Och såhär ser det ut när man tar upp hela soffan från varsit håll:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: