hejelsa.blogg.se

Free your mind, you never know what you might find

Kategori: Allmänt

Måndagen avklarad. Skoldelen iallafall. Vi har mestadels av dagen framför oss. T.ex att gå till ICA, själv. Ingen hit. Innebandy, hit! Och kanske blir film efter vi duschat och tjoffsat :) Låter som en bra dag.

En av våra musiklärare var sjuk, och eftersom att vi har 2 musiklektioner på måndagar så hade vi bara klassråd och engelska idag, chill! Och extramatten då, men istället för att gå dit så fastna jag ute i NV-korridoren med Tove, men den kvinnan är som vilken mattelärare som helst, så de blev la matte ändå! :) Prov på fredag, måste lära mig saker!

Just nu sitter jag här och myser i min ultrasköna nya kofta från New Yorker. Det är så skön så jag får sputtnick, och då äre hör nivå på skönheten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: