hejelsa.blogg.se

For all of you that can relate to this too

Kategori: Allmänt

Godnatt på er.
Det borde ju va så man säger när man hälsar på natten.. men det låter ju fel, som att man ska sova.

Men det ska inte jag! Jag ska duscha snart har jag tänkt! Jag har jätte duschlust, och då ska man väl passa på? Man känner sig ganska lodig efter man har strosat runt på ett köpcenter hela dan, och provat massa olika kläder som andra också har provat och sånt.

Jag hitta ett par snygga skor som jag skulle villa ha till våren! Dom satt perfekt på foten å va skitskön. Tyvärr kändes dom lite dyr att köpa nu, kanske blir rea på dom senare, eller kommer ut fler alternativ närmare våren. Så känns vettigare att vänta :) 
Men dom ser iallafall ut såhär:

ROOTS - sko mod. 448 - Ankelboots

Nu ska jag ta mig en duschis snart! Nörda lite till ba. Godnatt på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: