hejelsa.blogg.se

Extremely confused, in this very moment..

Kategori: Allmänt

Känslan man får när man i sitt rum hittar en icapåse med en röd mjölk i.. Den känslan är konstig. Känslan är sorglig med tanke på att mjölken är förstörd nu. Känslan är förvirrande med tanke på att jag inte vet vart mjölken kommer ifrån, det är iallafall inte min, jag köper inte ens röd mjölk. Och det blir ännu mer förvirrande när jag inte kan komma på vems mjölk de kan vara. Ingen har väl varit in här och glömt en mjölk liksom.. Konstigt dilemma. 

Dock får mjölken stå där tills imorrn, jag tänker inte gå och hälla ut den i nattlinne. Det är sånt som är så sad med elevhem, man kan inte gå till köket i vad man vill. Man skulle haft lägenhet så man kan springa klädd hur man vill överallt. 

När jag kom hit så började jag och Tove med att gå till ICA, jag var sugen på glass och hon på kakor, så nu känner jag mig jättetjock. Sen kom Cissi hit, äntligen säger jag bara! Som jag har saknat den bruden alltså. Vi kollade på en av världens bästa tecknade filmer; Despicable Me. Åt glass å kakor på tacochips å allt vare va. Sen kom Emma också, och vi har bara tjejsnackat och flummat hela kvällen, som vanligt :)

Imorrn äre skola igen. Jag skulle behöva massage. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: