hejelsa.blogg.se

Det är väl igenom.. ett fult HEJ

Kategori: Allmänt

Choklad till frulle är mums och jättebra för magen! Sant eller inte så tycker jag att det är ett bra alternativ :)

Som ni ser så startar jag Lördagen på ett bra sätt. Hoppas på att den fortsätter med lite bilkörning. Pappa sa kanske, så jag kan nog övertala han :) Sen ikväll ska vi ut på Beck och grilla och hare trevligt, sen kolla på gladiatorerna :) Det är så det brukar bli för oss, gladiatorerna, och melodifestivalen i pauserna :p


Här är en bild på mej och Adina i vårt charmigaste jag. Det lägger jag upp föratt jag vill träffa dig min sköning. På lovet blire Meangirls med killarna! Läätt! <3

Kommentarer

  • en hel hög med Adina säger:

    käre väärld. som om inte facebookalbumet vore nog liksom, haha!



    jag vill också träffa dig, feeedt mycket! absolut, det kommer bli så episkt! <3

    2012-02-26 | 00:21:12
    Bloggadress: http://loserlikeme.blogg.se/
  • Elsa säger:

    Åååhhh men du?! Kan vi inte säga att du är ledig på fredag?! :D

    2012-02-26 | 10:38:16
    Bloggadress: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här: