hejelsa.blogg.se

Bäst man lyssnar på läraren!

Kategori: Allmänt

Sitter uppe på elevhemmet och är yr i skallen! Imorse hade jag ont i huve, strax innan lunch börja de slå om och nu är jag jätteyr istället. Tror personligen att det beror på magnesiumtabletterna jag äter. Jag har ju redan lågt blodtryck, så jag är ju yr annars med. Men magnesium sänker blodtrycket, så då blir det ju ännu värre. Och inte kan jag ju skita i tabletterna heller. Har ju magnesiumbrist så äter jag inte dom får jag sendrag istället. En ond cirkel de där!
Men idrottsläraren sa strängt åt mig att gå hem, så vad gör man? :p

Slutar egentligen vid 3. Känns skönt att få ta det lungt, vila upp sig och ta en avslappnande dusch innan man ska åka hem iställe för att stressa till tåget som annars, och med ett huvve uppe i rymden nu också då.

I miss you here, my beautiful friend <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: