hejelsa.blogg.se

13:37.. SKOJA! :D

Kategori: Allmänt

Hittade en asköttig bild på fejjan. Klockren.


Alla singlar verkar hata alla hjärtans dag.. Äre bara jag som tycker det är mysigt med lite extra kramar och kärlek även fast man inte har nån "partner" att mysa med? Jag tycker iallafall om det! Har redan kramat alla i klassen, och det är lååååångt ifrån alla jag kommer krama idag. Jag älskar kramar! :D

Jag och Tove blev arg igår. Vi hade ju blivit lovad att spela volleyboll istället för innebandy. Men neeej nej, dom där äckliga skogsarna skulle spela innebandy ändå, även fast alla visste om att det var volleyboll istället. Soper. Dom kan inte förvänta sig nå alla hjärtans dag kärlek från mej iallafall!
Och dom får skylla sig själv. Sumpar några skogsare till det så ryker alla skogsare med. Skogsare som skogsare.

Så. Där fick ni. Tack för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: