hejelsa.blogg.se

Survivor

Kategori: Allmänt

Jag överlevde denna hektiska dag ändå. Dock utan att uppnått mina mål. 
Jag gjorde namnlappar, häften och de till nyårsfesten klart, skönt. Och jag färgade Pauline. Men garderobsrensningen fick stås över! Det enda jag gjort på den fronten är att jag slängde ut en BH jag lovat mig själv att aldrig använda igen. 

Men jag har iallafall avslutat dagen på bästa vis; En lång, varm dusch! Med min nya Christina Aguilera Duschgel som luktar jättegott :)

Imorgon står klockan tidigt, för 10:45 ska jag till tandläkarn. Alltså vanliga tandläkarn här i Edsbyn, första gången på typ 2-3år. Sen lutar det åt att åka till Bollnäs med Bettan och Edith direkt efter tandis istället för att ta bussen vid 2. Hänger hellre med dom ett tag än att sitta hemma och göra ingenting, eftersom jag inte precis behöver packa för 2 nätter. 15:12 tar jag sedan tåget till Ljusdal där en troligtvis väldigt trött Sebastian hämtar upp mig på stationen. Han lanar nämnligen inatt. Så kvällen kommer väl gå ut på att hålla han vaken tänker ja :)

Nämen snart ska jag väl ta och sova. Vore skönt om håret torka lite mer dock, så det blir nog lite röj! hujzzzz (K)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: