hejelsa.blogg.se

sorted life

Kategori:



Hej på er. Min själ vill inte sova, så jag sitter här i sängen och rensar i bildgalleriet. Egentligen borde jag vara jättetrött. Har varit vaken sen halv 10, har varit ute och drunkna i snön, spelat volleyboll, har gjort massa saker man borde bli trött av. Men nejnej, min kropp vill inte.

Imorrn ska jag övningsköra mycket har jag bestämt. Kommer vakna av mig själv innan 10, duscha, äta, sen tänker jag köra ända tills bussen går kvart i 4! Så har jag iallafall tänkt, men saker brukar inte bli som jag planerar, så vi får se!

Måste bara lägga ut en bild på sannas middag. Julskinka och wienerbröd!


Godnatt på er folket, ha en bra söndag!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Det var gott :D

    Svar: Nog tror jag de allt :)
    Elsa Jonsson

    2012-12-11 | 20:16:29

Kommentera inlägget här: