hejelsa.blogg.se

Sluta/byta/stanna?

Kategori: Allmänt

Det är ju snart nyår, och dom senaste 2 årsskifterna så har det hänt saker för mig i "bloggvärlden". För 2 år sen började jag blogga, för 1 år sen bytte jag från devote till blogg.se. Nu är den stora frågan: Vad ska jag göra i år?

Mina tankar över det här går fram och tillbaka hela tiden.
Ibland känns det som att det vore skönt att helt enkelt lägga ner bloggandet. Men jag vet ju av erfarenhet att efter någon vecka kommer det springa i fingrarna, och jag kommer ha stunder jag vill skriva av mig. Så det känns inte som ett så lockande alternativ.
Då är ju frågan om jag bara ska fortsätta som vanligt här på blogg.se, eller om jag ska byta bloggportal. Det känns faktiskt ganska lockande. Jag har ju bara provat på devote och blogg.se, så det vore ju lite kul med förändring. 

Så, vad tycker ni? Sluta blogga, byta portal, eller stanna här på blogg.se?

Kommentarer

  • klara säger:

    Stanna!

    2012-12-11 | 09:19:56
    Bloggadress: http://wiidmarken.se
  • Pauline säger:

    Jag tycker du ska fortsätta blogga!

    2012-12-11 | 16:42:37

Kommentera inlägget här: