hejelsa.blogg.se

Sankta Pankta

Kategori:

Ingen riktigt bloggning med text sen 10 december..
Sååå vad har hänt?
~Cissi var här tisdag-torsdag. Jättetrevligt!
~Har dragit på mig en lite hes röst.
~Skolan som vanligt.

Inte så mycke mer som hänt faktiskt... Men ikväll ska vi på bio jag och älsklingen. Hobbit. Alla som sett den verkar älska den, så nu har jag höga förväntningar! :-)

I helgen åker jag till byn på lördan, firar farfar på eftermiddan, och drar till morbror Axel på kvällen. Kan förhoppningsvis klämma in lite övningskörning innan jag åker på söndan.

Sen är det bara sista veckan kvar! Nåt som är ganska random är att vi har julavslutning på torsdan, men sen har vi vanlig skoldag på fredan... :-P

bild från luciatåget igår:


Kommentarer

  • hähä säger:

    morfar*

    Svar: .. jag mena det. Finns så många att blanda ihop-
    Elsa Jonsson

    2012-12-15 | 17:56:22

Kommentera inlägget här: