hejelsa.blogg.se

Om en natt...

Kategori:

Annat än att laga mat ikväll så har jag gjort följande:

(För det första så blir Klara här hela natten. Vi ska nämligen åka samma tåg imorgon så vi tyckte det var en bra idé. Jag ska ju till Gävle och ta ut tandställningen, och hon ska på halkbana.)

Men ikväll har jag alltså:
~ Tvättat och flätat Klaras hår, så det blir vågigt och fint imorrn utifall det är nå snygga killar på halkbanan.
~ Ätit chokladpudding.
~ Tagit en nostalgitripp på Facebook.
~ Skrivit en hel artikel till Engelskan, skönt att få det gjort på en kväll!
~ Haft lite ångest över att jag inte kommer träffa Sebastian imorrn.
… det var väl ungefär allt tror jag :)

Dagen orkar jag inte dra. Dels föratt ni iallafall inte bryr er, plus att jag inte vill tänka tillbaka just nu. Nu vill jag bara tänka framåt på mitt liv utan tandställning!
Godnatt på er, puss.

(detta är lösningen man får dra till med när man kommer hem till familjen och tandborststället bara har plats för 4...)


Kommentarer

  • Adina säger:

    Hahahh, detta har varit mitt liv i ett halvår. Någon i familjen hade en extra tandborste nere så min hamnade alltid utanför. Men nu står det rätt till igen. Trevligt tycker jag.

    Hur känns det med gaddarna dina? :D

    Svar: haha, nice! Känns awesome!
    Elsa Jonsson

    2012-12-18 | 20:44:08
    Bloggadress: http://ohmydean.blogg.se

Kommentera inlägget här: