hejelsa.blogg.se

Nästa station Ljusdal, Ljusdal

Kategori:

Den meningen kommer jag höra om ca 20 minuter. När jag kliver ut ur tåget och går upp till lägenheten så hoppas jag att det finns en stilig ung prins där och väntar på mig. Han vägrar säga om han tänker komma eller inte... typiskt han..

Jag hsr skött mig bra i Gävle idag iallafall! Tror aldrig jag köpt så lite när jag varit dit nångång. Inställningen på att jag inte behöver nånting innan jul - eftersom jag inte vet vad jag får - verkade fungera, och nu åker jag hem med endast ett linne och en pennvässare!

Det var det enda jag hsr med hem som jag betalade för iallafall. Sen fick jag ju nattskenor av tandläkaren också. Ska ha dom dygnet runt i en vecka först dock. Gick från plåtkäft till plastkäft, och har alltid varit glappkäft. Rolig jag är..

Senare idag/imorrn återkommer jag med en video! Hujzzzz.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: