hejelsa.blogg.se

lilla julafton

Kategori:

Hej på er!
Vad har ni för er? Själv ligger jag i sängen och kan inte sova. Jättepigg är jag.
Idag är alltså min sista dag i Föne för denna gång! I'll be back in five days. Det är jättelänge..

Dagen har jag och Sebastian spenderat på dollar, med chuck, julkalendern, en gosig bebis och, sist men inte minst, så har vi haft vår lilla julafton såhär på kvällskvisten.
Sebastian blev jätteglad för sina presenter. Jag gav han hans favoritparfym (iaf min favorit på han) och en jättefin tavla på oss min min käre vän Petra har målat. Av mina föräldrar fick han presentkort på hand favvisbutik; dressman.
Jag är jättenöjd med mina presenter med! Fick en kavaj, och med den var jag med om nått jag aldrig varit med om förut; kort i armarna! Jag som har så korta armar.. Men vi ska till Hudik på lovet, så ska kolla då om det finns en storlek större, men risken är ju att den blir stor på andra ställen då.. Finns det inte så funkar det jättebra med uppvikta armar :)
Fick också en Unbra. En sån där BH som varken har band över axlarna eller på ryggen. Dock måste jag nog läsa på lite om den, för jag får den inte att sitta fast.. :p Får plugga på instruktionerna lite bättre så blire nog bra! :)
Av hans föräldrar fick jag ett träd att hänga smycken på, och en gullig hund till ringar.
Av hans syster fick jag en kopia på parfymen "lady million", vilket är kvinnliga versionen av den jag gav Sebastian, så nu ska vi matcha i doft! Awesome.

Nä nu börjar jag få ont i armen som jag stödjer mig på, så ska nog sluta skriva.
Kommer iaf till Edsbyn imorrn, har då en awesome kväll planerad. Vi hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: