hejelsa.blogg.se

GOD JUL

Kategori: Allmänt

Klockan är efter 00:00, och det är alltså officiellt julafton. 

Kvällen har varit jättemysig. Edith, Sanna och Bettan kom hit och gosade. Vi hade radion på, dom hade även införskaffat sig en webcam till studion iår, så vi hängde med lite i själva studion också. Vi spenderade alltså kvällen i soffan, medans mamma klädde granen. En uppesittarkväll med radio och alldeles för mycket Quizkampen, och vid 22 ställde mamma fram te, mackor och kex m.m. Jättemysig kväll helt enkelt!

Nu har jag begett mig till sängs, men som vanligt är jag inte trött alls. Dom senaste kvällarna har jag varit så pigg att jag inte kunnat sova. I fredags låg jag vaken och försökte trötta ner mig med mobilspel från typ 11 till halv 3, och igår spenderade jag ca 2h på nått som jag inte gjort på väldigt länge! Jag tog nämnligen fram en söt liten rosa blyertspenna m. tillbehör och tecknade. Har inte ritat sen jag var i 13-14års åldern. Trodde jag hade tappat det helt, men blev ganska imponerad på mig själv när jag fick fram en lik och skapligt snygg bild på min kära pojkvän. Mamma blev iallafall imponerad, då borde det va ganska fint! 
Skulle lagt ut en bild om den inte hade blivit så sjukt mycket fulare på bild än i verkligheten.. Känns inte rättvist. 

Frågan är vad jag ska göra inatt för att trötta ut mig.. Det kan mycket väl bli en till teckning. Lite tråkigt att rita på linjerat papper i ett kolleigeblock bara, men vad gör man.. 

Jag vill iallafall hälsa er en God Jul. Tack för mej, hörs hej. (mitt enda julrim..)

Kommentarer

  • klara säger:

    Fin gran! Våran är kaos....

    Svar: det var förra årets gran dock, en på årets kommer nog ut i nästa inlägg :P
    Elsa Jonsson

    2012-12-24 | 01:13:29
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: