hejelsa.blogg.se

Förändring på 4 år?

Kategori: Allmänt

Ja nu blev det helg iallafall märks det. Klockan är snart 2 och jag sitter uppe, är knappt trött! 

Det jag har suttit här en stund och fipplat med är lite småspännande. Vill börja med att säga att jag är lite småavis på folk som har förändrats mycket sen dom var små. När jag sitter och kollar på gamla bilder blir jag mest förvånad över hur sjukt likadan jag alltid sett ut. Den enda perioden jag var lite olikt mig var ungefär 2an-4an. Innan det såg jag ut precis som mej själv fast liten, och efter det har jag sett ut ganska precis så som jag gör nu. 

Min kompis Emma la ut en jämförelsebild på när hon var 13, och nu när hon är 17. Jag har alltså fipplat ihop en sån bild nu jag med. Enligt mig så är det knappt nån skillnad alls. Liiite äldre kanske jag ser ut nu, men annars så.. Näe, jättetråkigt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: