hejelsa.blogg.se

de va längesen!

Kategori: Allmänt

Jag som hade blivit så duktig på att blogga. Sen var jag med Sebastian och VIPPS, inga inlägg.
Slänger ut ett kort nu bara.
Sitter på golvet i mitt rum med massa tröjor på sängen. Håller äntligen på och rensar ut lite grann! Men vi får se hur långt jag hinner. Agnes fyller ju år så det kommer folk om en timme. 

Så vad har hänt? 
Jag åkte till Föne i torsdags. På fredan tog vi med oss Klara och Anton till Hudik för en shoppingdag. Jag gjorde ganska bra ifrån mig och köpte inte så mycket faktiskt. Ska försöka komma ihåg allt: Jeans, ögonbrynspenna, 5 par trosor, 2 par strumpbyxor, vantar, linne, nagellack... nå mer kommer jag inte på. Kan hända att det var allt, duktigt värre. 
Igår tog jag med mig Sebastian hit. I bollnäs fick vi vänta nästan en timme på bussen, så vi passade på att gå i lite affärer där med. Han hittade 2 snygga slipsar, och jag en mysig stickad tröja.

Nyår firar vi i Föne. Visste inte var vi skulle vara, men det blev bestämt på tåget när jag märkte att jag glömt nattskenan till tänderna i Föne, så det är nog säkrast att åka tillbaka så fort som möjligt. 

Bild på tröjan, jättemysig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: