hejelsa.blogg.se

Dan före dopparedan

Kategori: Allmänt

Kör på samma rubrik som de flesta andra. Den passar ju ganska bra idag ändå :) 

Och den betyder ju alltså att det är julafton imorgon. Som förberedelser har jag plockat ihop lite på rummet (tänkte skriva städat, men det stod mamma för), plockat ögonbryn på mamma och Agnes, testat lite smink inför imorrn, och chillat i sängen med datorn. (Att jag aldrig ska klara ett röj-spel!! :@)

Om dryga timmen kommer lite polers till mig hit för lite uppesittarkväll. Morbror Axel har ju som alltid hand om uppesittarkvällen på närradion i Edsbyn. Och det är första gången jag inte är på radion och svarar telefon m.m. på 4 år nu. Så får jag ta upp det där med att vinna musiktävlingarna igen som jag gjorde innan jag började va på radion ;p

För att få upp stämningen lite tills imorrn så lägger jag upp lite bilder från förra julen:




GOD JUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: