hejelsa.blogg.se

Att det aldrig ska gå..

Kategori: Allmänt

Då var denna dag över. Mycket spring och lek och folk har det varit i huset idag eftersom att nästan hela mammas släkt kom. Själv gick jag runt och bar på världens goaste 1åring mest hela tiden. Mysigt.

Kvällen har spenderats i min säng med Edith, Pauline och våra datorer. Nu har jag gått och lagt mig, Edith åkt hem, och Pauline och Agnes sitter ute i vardagsrummet och snackar skit. Känns skönt att lägga mig och lämna över ansvaret att släcka och låsa till Agnes :)

Nått som inte är lika skönt är att jag fortfarande strävar med röj. Har totalt spelat 391 partier nu, och inte klarat en enda. Var sådär äckligt nära nyss igen, som jag brukar vara. Den dagen jag klarar det kommer jag jubla av lycka flera dagar i sträck. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: