hejelsa.blogg.se

2012 - Lista

Kategori: Allmänt

ÅRET 2012

Hur har året 2012 varit för dig? - Ett riktigt bra år tycker jag. 
Bättre än förra året? - På olika vis. 
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2012? - Att jag blev tillsammans med världens finaste, helt klart.
Har du flyttat under år 2012? - Japp! Från elevhem till lägenhet :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Det har jag säkerligen.
Isåfall vilken? - Låtarna på Mumford and sons nya album, t.ex. Plus en och annan toppliste-låt
Har du kysst en främling? - Ingen jag träffa för första gången nej.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2012? - Superduper :)
Har du varit kär? - Snarare såld! 
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Yes
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej, inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? - Nja, mormors brors fru om det räknas
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nepp, bara på skoj :)

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, det är klart. 
Isåfall vad? Är nog så mycket att jag inte kan välja ut en
Har du skämt ut dig? - Alltid. Fast nä, jag skäms ju inte även om andra skäms över mig.. :p
Har du ljugit för en vän? - Tror jag inte, isåfall nå litet och obetydligt
Har du varit ute en hel natt? - ..Troligen
Har du blivit tagen av polisen? - Nej 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja 


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? - Slottegymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Finns väl en och annan musik 3a som gillar att slåss.. :p
Hatar du någon på din skola? - Nej 
Har du gjort något framsteg? - Mycket troligt
Haft alla rätt på ett prov? - Nej

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Joodå, fast ingen jag kommit riktigt nära tror ja :)
Har du förlorat en vän? - Nej det tror jag inte
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Njäee
Har du gått bakom ryggen på en vän? - näe
Har du ljugit för en bästavän? - tror jag inte, som sagt: isåfall nått litet och obetydligt
Har du haft en relation med en vän? - Vänskap är väl en relation? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: