hejelsa.blogg.se

02:06

Kategori:

Nu är man trött efter dagens aktiviteter.
Vaknade vid 9 - halv 10 och tittade på ett avsnitt Chuck, och sen på julkalendern. Tog tåg och buss till Edsbyn. Bussen var 10 min sen, så fick stå ute i typ snöstorm en bra stund..
Gick direkt och firade morfars 77årsdag med gofika, massa släkt och busiga barn. Fick även höra av en av småkusinerna att jag är kortväxt. Tack, kan va bra att veta faktiskt.
Kvällen har spenderats i Kyan hos morbror Axel i hans nya kåk. Eller, i och i, vi var ute hela kvällen. Vi grilla korv, busa och lekte i snön och myste framför elden. Efteråt fick jag hem lite tjejer som joinade mitt tittande av "Mina jag och Irene".

Dom drog för jättelängesen, och jag, dum som jag är, är fortfarande vaken kl. 02:05. Skittrött är jag iaf, så ska sova nu.


Bild från kvällen:




Kommentarer


Kommentera inlägget här: