hejelsa.blogg.se

massa text jao!

Kategori: Allmänt

Första riktiga skoldagen idag. Även fast dom flesta lektioner bara var info och klar på typ halva tiden, så kändes det ändå lite småtungt med massa riktiga lektioner igen. Nu har det liksom kört igång på riktigt.

Nått jag blev ganksa besviken över är matten. Vi ska ha matte med samhälleklassen. Vi är typ över 30 pers. Förra året var vi 8, och ändå hann inte alla få den hjälp vi ville ha, hur ska det gå nu då tro? Plus att vi inte fick nå matteböcker! Och vi kommer inte få några heller?! Det låter helt sick i mina öron. Göra allt på massa papper. Det kommer va papper överallt! Tur jag och Klara är så gullig på Sebastian gav oss varsin pärm han hitta uppe på sin vind. Gullpöjken min.

Individuella valen drog också igång idag. Dom är jag dock nöjd med! Har ju 2, eftersom att sceniska (teatergrej) är efter skoltid så kunde man utöka kursen om man ville, istället för att ha hål när dom andra har i-lektion. Och så ambitiös är jag vettni! ;D 
Förutom Sceniska då, så har jag musikproduktion 2, och det är värsta perfekt! Bara 5st som har, en trummis, en bassist, 2 gitarrister, och jag. Alltså praktiskt taget ett helt band! Så vi bestämde idag att vi först ska repa några låtar som vi väljer på måndag, föratt spela ihop oss lite. Och sen ska vi skriva en låt tillsammans och spela in. Det är vårt första projekt! 

Varje gång innan jag börjar blogga så tänker jag att jag inte har nått att skriva. Men som ni ser, så skriver jag så ni troligen inte orkar läsa. Hehhehehe. 
Men nu ska jag äta huuuj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: