hejelsa.blogg.se

Jag längtar

Kategori: Allmänt

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och flyttar tillbaks till lägenheten! Saknar Ljusdal, och saknar alla mina älskade vänner! Känns asskönt att komma tillbaka och få in lite rutiner igen, och träffa alla man saknat hela lovet. 
Ett stort plus är ju att jag får träffa Sebastian varje dag också, som jag saknar han! Helt sjukt. Känns som evigheter tills han kommer på Torsdag, och ännu fler evigheter sen vi träffas förra Torsdan. 


Kollade igenom webcam-albumet och delar med mig av lite vackra Ljusdals-bilder. 


Kommentarer

  • klara säger:

    Askött spännande!
    Kan iaf lova att det inte är en hund..
    Massa jäkla morotskakor :D

    Svar: nä det hoppas jag inte att de är! :P
    Elsa Jonsson

    2012-08-14 | 22:30:57
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: