hejelsa.blogg.se

Här sitter jag och längtar efter morgondagen

Kategori: Videos

Just hemkommen efter en trevligkväll med Adina, som jag inte varit med in aaages! Man behöver träffa den flickan ibland för att fungera normalt och kunna gå framåt i livet. Och nu har jag tvingat henne att komma hit nästa lördag, och nu vet ni också det, så nu måste hon hihiihihihihihihihihi! :)

Morgondagen då vettni. Dagen jag väntat på i en hel vecka nu! Får äntligen träffa Sebastian igen! 
Men först ska jag spendera dagen med Estelle. Åker till henne på eftermiddan, och sen på kvällen joinar jag Sebben på bussen hem när han kommer. Sen ska jag leva lyckligt med min älskling till på söndag! Då flyttar jag tillbaks till Ljusdal, och sen blir mitt sköna Ljusdalsliv som vanligt.
As much as I like Edsby-livet så längtar jag tillbaks till Ljusdal, skolan och allt mitt sköna Ljusdals-folk :)

Jag och Adina spela in en film mitt i vårt flummande. Den är fin, och den handlar om vår vän Peter.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: