hejelsa.blogg.se

Vinnarskalle

Kategori: Allmänt

Idag hade vi "lära-känna-leka-tävla-dag" med dom nya ettorna. Har pratat med en hel del ettor och dom verkar ganska okej, dock har jag knappt lärt mig nått namn alls, med det kommer väl.
Efter vi hade tävlat och joxat så spelade vi 2or och 3or för ettorna. Cissi, Klara å Tea sjöng "Från och med du" med komp av Johan, Jakob och Joen. Och jag och Petra tog en varsin gura och sjöng "What I've Done" akustisk.

Det allra viktigaste med dagen är iallafall att mitt lag vann tävlingarna! Så på fredag ska vi få pris i cafeterian ;) Märkte att jag är kingen på å käka kokosbollar, ägde uuuut alla terva grabbar jag tävla mot, shit vad vi vann, stolt! Ibland får man faktiskt passa på att skryta, när man är så grym som jag var så får man. 

Och nått jag är ännu stoltare för: SEBASTIAN TOG KÖRKORT IDAG!!! 
Så ikväll ska vi ut å åka!! Feeeett! :D


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: